تورهای یک روزه ، فرصتی کوتاه با خاطراتی به یاد ماندنی

دوشنبه 6 آبان 1398
15:09
حسین

ما نمی‌گذاریم محدودیت زمانی شما مانع سفر رفتن‌تان شود و بهترین پیشنهادها را برای یک روز تعطیل‌تان داریم.

سفرزون امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن مناسب‌ترین پیشنهاد را برای تورهای یک روزه دریافت کنید و سفری امن را پیش رو داشته باشید. سفری با تورلیدرهای حرفه ای که انرژی و تجربه‌ای فراوان دارند و شما پس از سفر از مرور لحظه‌هایتان لذت می‌برید.

کدام تور یک روزه مناسب من است؟

سفر از یک امری برای صرفا جا‌به‌جایی، تبدیل به تفریح شده است. وقتی حرفِ برنامه‌ریزی برای تعطیلات می‌شود، حتما دوست دارید از تعطیلاتتان برای سفر کردن استفاده کنید تا خستگی روزهایی را که در شلوغی مشغول کار و رفت و آمد بوده‌اید، فراموش کنید. اگر فرصتتان برای تفریح کم است و نمی‌توانید چند روز تعطیلی پشت سر هم پیدا کنید، از آن‌طرف دلتان نمی‌آید قید سفر را بزنید، ما سفرهای یک روزه‌ای را برایتان در نظر گرفته‌ایم که در فرصتی کوتاه، بیشترین تفریح را بکنید. سفرهای یک روزه ما در قالب تورهای یک روزه شهرگردی، طبیعت گردی، رودخانه نوردی، کویر و غیره برگزار می‌شود.

تور یک روزه جنگل نوردی در پاییز

جنگل یکی از زیبایی‌های بکر طبیعت است که قدم گذاشتن در آن، همراه با سکوت فراگیر جاده‌های بالای کوهستان و تلفیق صدای رودخانه، حیوانات و باد، می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های انسان باشد. البته رفتن به دل جنگل نیاز به تجهیزات و راهنما دارد، چون جنگل‌ها جدایِ زیباییشان، خطرهایی دارند که ممکن است برایتان دردسرساز شود. بخاطر همین ما فکر اینجایش را کرده‌ایم. در تور های یک روزه جنگل نوردی سفرزون، ما با تجهیزات کامل شما را به دیدن زیبایی‌های جنگل‌ها می‌بریم و در لحظه لحظه سفرتان، شما را کامل راهنمایی می‌کنیم تا با خیالی راحت از طبیعت لذت ببرید.

در پاییز جنگل‌ها زیبایی خاصی دارد. مخصوصا اگر مقصد سفرمان به جنگل‌های انجیلی باشد. اگر در پاییز به جنگل خصوصا جنگل‌های انجیلی بروید، دلتان نمی‌آید از آنجا دل بکنید. . درختان انجیلی یا دمیرآغاجی در جنگل‌های شمال از سواحل آستارا تا گلیداغ دیده می‌شود و از جلگه‌های ساحلی دریای خزر، تا ارتفاعات میانبند امتداد می‌یابند. این درختان در پاییز به رنگ‌های مختلف زرد پررنگ، نارنجی سوخته و قرمز روشن تغییر رنگ می‌دهند.

از دیگر جنگل‌های چهارفصل می‌توان به جنگل راش اشاره کرد که در هر فصل زیبایی خاص خود را دارد و به علت تراکم بالای درختانش، آسمان در آنجا به زور دیده می‌شود. پیاده‌روی گروهی بر روی برگ‌های هزار رنگ و گوش دادن به صدای پرندگان که در بالای سرتان آزادانه پرواز می‌کنند، لذت وصف نشدنی‌ای دارد.

در تور یک روزه جنگل نوردی در پاییز می‌توانید با سفرزون همراه شوید و تمام این تصاویر خیال‌انگیز را از نزدیک ببینید و همیشه به عنوان یکی از بهترین تجربه‌هایتان از آن یاد کنید.

تور یک روزه کویر در پاییز

هرچه بیشتر از فصل گرما فاصله می‌گیریم و به فصل پاییز نزدیک می‌شویم، سفر به کویر لذت‌بخش‌تر خواهد شد. فکرش را بکنید روی رمل‌های داغ پا می‌گذارید و حرکتِ ابرهای بالای سرتان را بدون اینکه ساختمان‌های بلند یا درخت‌ها قطعشان بکنند، می‌بینید. تفریحاتی که می‌توانید در سفرتان به کویر داشته باشید، متفاوت‌تر از آن چیزی‌ست که تا به حال تجربه کرده‌اید.

همراهی با یک گروه پرانرژی که مسیریابی درستی داشته باشند و شما را از خطرات کویر آگاه کنند، سفر را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. اگر تنها سفر کنید، فرا رسیدن شب در کویر می‌تواند نگرانتان کند. شب‌های کویر گرچه بسیار زیباست، اما ماندن در آن بدون تجهیزات خطرناک است. ما در سفر یک روزه به کویر، تمام تجهیزات لازم را به همراه داریم و از شب‌ کویری برایتان خاطره‌ای فراموش نشدنی می‌سازیم. به جای نگرانی برای مسیریابیِ درست در شب و دور ماندن از خطرات، می‌توانید با تلسکوپ به رصد ستاره‌های آسمان مشغول شوید و کیفتان را کوک کنید.

کویر مرنجاب ، کویر رضاآباد از مقاصدی است که در قالب تورهای یک روزه قابل اجراست و می توانید لذت سفر به کویر را بچشید. کویرهای مانند کویر کاراکل … از دیگر کویرهای زیبای ایران هستند، اما برای سفر به این مقاصد باید لیست تور های چندروزه سفرزون را مشاهده نمایید.

تور یک روزه رودخانه نوردی

رودخانه‌‌هایی که در ایران قرار دارند، غیر از زیبایی بصری، جایی برای تفریح هرساله محسوب می‌شوند. اگر دوست دارید تنی به آب بزنید و از رودخانه‌های خروشان یا آرامی عبور کنید که اطرافشان منظره‌های فوق‌العاده‌ای دارند، رودخانه نوردی بهترین پیشنهاد برای شماست. راه رفتن در رودخانه‌ای که خنکای آبش گرما را از تنتان دور می‌کند، لذت وصف نشدنی‌ای دارد. برای رودخانه نوردی نیاز به تجهیزات دارید، زیرا عمق آب مدام تغییر می‌کند و عبور از هر قسمت، روش خاص خودش را دارد. تورلیدرِ تور رودخانه نوردی سفرزون، از متخصص‌ترین تورلیدرهای این حوزه است که به شما بهترین روش عبور از رودخانه را آموزش خواهد داد. علاوه بر این، با گروه سفرزون بدون آسیب رساندن به طبیعت می‌توانید ایمن و سالم سفر کنید و نگران هیچ چیز نباشید. زیرا ما از قبل فکر همه چیز را کرده‌ایم و برای سفرتان بهترین برنامه‌ها را داریم.

تور یک روزه دره نوردی

تنگه نوردی یک سفر ماجراجویانه است. هیجان عبور از مسیرهای صعب‌العبور و فرود از آبشارهای کوتاه و بلندِ تنگه‌ها آنقدر زیاد است که اگر یکبار امتحانش کنید، طرفدار پر و پا قرصش می‌شوید. البته تنگه نوردی، اصلا شبیه سفرهای معمولی نیست و بدون آموزشِ همراه و آگاهی از کار با وسایل صخره نوردی ممکن نیست. در تورهای یک روزه تنگه نوردی سفرزون، ابتدا آموزش‌های لازم را می‌بینید، سپس با کمک همراهان، لذتِ فرود و سپس دیدن چشمه‌های زلال را می‌چشید.

ما طبق سلیقه‌‌ شما، سفرهای تنگه نوردی متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم که بسته به درجه سختی‌ آنها، می‌توانید انتخاب کنید در کدام سفر همراهیتان کنیم.

دره زمان از جمله بهترین تنگه‌ نوردی‌هایی‌ست که در برنامه‌های یک روزه برایتان در نظر گرفته‌ایم.

تور یک روزه تهران گردی

گشتن در تهران، گذر از تاریخ است. وقتی پایتان را در خیابان‌های قدیمی تهران می‌گذارید، حس می‌کنید تمام اجزای آن، شما را به زمان دیگری پرت می‌کنند. از مغازه‌های قدیمی و بوفه‌هایش بگیر، تا قهوه‌خانه‌هایی که مشامتان را با چایی دم کرده و قلیان و غذاهای سنتی پر می‌کنند. پایتخت ایران که روزگاری جز قریه‌ای کوچک نبود، حالا به عنوان بزرگ‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود که از هر طرف آن را بگردید، تمام نمی‌شود. این شهر روزهای سرد و گرم زیادی را چشیده‌ است و روایت‌های بی‌شماری از آن روزها را برایتان بازگو می‌کند؛ روایت‌هایی که غم و شادی را توامان دارند. آنچه دود و شلوغی این کلان شهر زیبا را در نظرتان بی‌اهمیت جلوه می‌دهد، جاذبه‌های بی‌شمار تاریخی، طبیعی‌ و تفریحی‌ای مانند کاخ گلستان و سعدآباد، میدان توپخانه و غیره است که از شمال تا جنوب، در جای جای تهران قرار دارند و دیدن هرکدامشان، به سفرتان هیجان می‌بخشد.
تور تهران گردی سفری یک روزه یا نیم روزه‌ است که شما را با مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر آشنا، و در طول سفر، تورلیدری متخصص در این زمینه، تاریخ هر مکان را با زبانی شیرین برایتان بازگو می‌کند. پس کوله و دوربین خودتان را بردارید و با گروه سفرزون همسفر شوید. پایتخت منتظر شما است!


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله گردشگری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]